21 osób, które marzyły tylko o normalnych wakacjach, ale nie miały aż tyle szczęścia

Ciekawostki
2 lata temu

Wakacje to cudowny czas, na który wszyscy czekamy z niecierpliwością. Przez te kilkanaście dni możemy po prostu cieszyć się życiem, odkrywać nowe miejsca, realizować pomysły i stawać się bohaterami niesamowitych historii. Ale czasami życie samo wprowadza korekty do naszych planów, a niektórzy podróżnicy potrafią świetnie uchwycić takie momenty i nawet dzielą się nimi ze światem.

Ekipa Jasnej Strony obejrzała zdjęcia z rozmaitych wyjazdów i naprawdę współczuje ludziom, którzy chcieli spędzić wspaniałe wakacje, ale im się nie udało. A na końcu artykułu znajdziecie bonus i najprawdopodobniej rozpoznacie w nim siebie.

1. „Podczas swojej pierwszej wycieczki nad morze mój syn znalazł «muszelki». Nie miałam serca, żeby mu powiedzieć”.

2. „Moje wakacje w Rio i oglądanie Chrystusa”

3. „Wszystko, co chcę powiedzieć o Bali, jest na tym zdjęciu. Zapłaciłem tylko za dotarcie do połowy wodospadu. Aby dostać się do drugiej połowy, trzeba kupić kolejny bilet”.

4. „Pojechałem na wakacje do Paryża z moją dziewczyną. Tak wyglądała większość naszych wizyt w muzeum”.

5. „Zarezerwowałem Airbnb z widokiem na morze... Nie mogę narzekać”.

6. „Wstałam o 3:30 i wędrowałam mniej więcej 4 godziny, aby zobaczyć ten piękny widok”.

7. „Wycieczka życia do Włoch, podczas której chciałem zobaczyć Fontannę di Trevi!”

8. „Mój telefon wypadł mi z kieszeni podczas lotu do Tokio w zeszłym tygodniu (wyjeżdżałem na wakacje). Następnie zmiażdżyło go przesunięcie siedzenia”.

9. „Pojechałem na urlop i zapłaciłem dodatkowo za pokój z widokiem na góry. Nikt nie wspomniał, że pług śnieżny biegnie tuż za naszym oknem”.

10. „Kiedy podróżujesz i wreszcie udaje ci się znaleźć publiczną toaletę...”

11. „Mój psiak pogryzł mój paszport na kilka dni przed podróżą za granicę”.

12. „Mój przyjaciel pojechał aż do Włoch i jakoś udało mu się zrobić zdjęcie Krzywej Wieży w Pizie, na którym nie widać, że jest pochylona”.

13. „Pojechałam z Florydy do Norwegii i spędziłem 4 godziny wspinając się na Preikestolen w zimnie i deszczu, aby na szczycie zastać to”.

14. „Przyjechałem do Grecji na relaksujące wakacje w słońcu. Pada już przez 5 dni z rzędu, a jutro wyjeżdżam”.

15. „Zaplanowałam podróż marzeń do Chin. Tak wyglądał Wielki Mur Chiński”.

16. „Kiedy jedziesz do Londynu, aby zobaczyć Big Bena”.

17. „Obudziłem się o 2:30 w nocy i jechałem przez 2 godziny na wysokość 3000 metrów, aby zobaczyć wschód słońca na szczycie Haleakala. Czy kiedykolwiek widzieliście coś równie pięknego?”

18. „Wypożyczyłem samochód i jechałem 2 godziny poza Berlin, aby zobaczyć park krajobrazowy «Die Rakotzbrücke». Na miejscu odkryłem, że woda została osuszona, a cały obszar jest w budowie”.

19. „Zrobiłem to zdjęcie przy hotelu Hilton na Bali. Mieszkaliśmy niedaleko i chcieliśmy sprawdzić, czy plaża jest tam czystsza”.

20. „Moja przyjaciółka jest na wakacjach na Hawajach i poprosiła jakiegoś mężczyznę, aby ją sfotografował. Powiedział jej, że zrobił zbliżenie. Niech Bóg go błogosławi”.

21. „Dziesięć lat temu o 4:00 rano wspiąłem się na wulkan na Bali, zwany Mount Agung, aby zobaczyć piękny wschód słońca...”

„To była końcówka mojej 9-miesięcznej podróży z plecakiem i opuściłem ważną i wspaniałą lekcję nurkowania, aby to zrobić. Musiałam wstać o 3 nad ranem, aby dotrzeć do stóp wulkanu. Mój najlepszy przyjaciel i jedyny towarzysz podróży w tamtym czasie był zbyt leniwy, aby do mnie dołączyć. Zostawił mnie więc samego z balijskim przewodnikiem, który nie znał ani słowa po angielsku. Mniej więcej w połowie trasy na szczyt wulkanu dotarliśmy do końca drogi i zostało nam jakieś 1,5 godziny stromej wędrówki po mokrych, nierównych skałach. Im wyżej szliśmy, tym bardziej uświadamiałem sobie, jak bardzo nie doceniałem zimna na szczycie wulkanu, nie mając na sobie żadnej kurtki. W końcu dotarliśmy na szczyt 15 minut przed wschodem słońca, wewnątrz gęstej i wilgotnej chmury, przez którą mieliśmy widoczność na maksymalnie 10 metrów. Poza tym byliśmy całkowicie przemoczeni. U góry po lewej: Szczyt wulkanu. U góry po prawej: Piękny wschód słońca. Na dole po lewej: Ogromny krater. Na dole po prawej: Zmarznięty, 19-letnia ja”. © Hollhut / Reddit

Bonus: Każdy z nas zna to uczucie.

Czy byliście kiedyś na wakacjach, które nie spełniły waszych oczekiwań, ale będziecie je pamiętać do końca życia? Podzielcie się swoimi historiami w komentarzach!